اللهم عجل لولیک الفرج...
تا کسی رخ ننماید، ز کسی دل نبرد
دلــبــر مـا
دل مـا
برد
و
به ما رخ
نــنــمــــود
...

+ نوشته شده در جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت توسط هم سفر
|
تا کسی رخ ننماید، ز کسی دل نبرد
دلــبــر مـا
دل مـا
برد
و
به ما رخ
نــنــمــــود
...

وقتي حيات خلوت دلها، پرشده است از ازدحام "روزمرگي"، جا براي خدا هم تنگ ميشود! بايد جايي ميساختيم، شبيه خانۀ شيشهاي ماهيها، که گاهي دل تنگمان را مثل ماهي قرمز لغزاني از تنگ سينه بيرون آوريم و هجرت کنيم به آبي زلالش!