حسین حسین

حسين رو صدا
كردن فقط به اسم صدا كردن نيست.
حسين حسين
گفتنمون بايد طوري باشه که ثبات وآرامش و سكون، به
روحمون و به زندگیمون بده،
به فكرمون نظم بده، به قلبمون جهت بده.
بايد
نگاهمون، حرف زدنمون، شنوايیمون و زندگیمون با امام حسين علیه السلام تطبيق كنه.
امام حسين علیه السلام
محتاج گريه ما نيست.
امام حسين علیه السلام مي خواد ما پاك شيم، پاك زندگي كنيم، انسان باشيم.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت توسط هم سفر
|
وقتي حيات خلوت دلها، پرشده است از ازدحام "روزمرگي"، جا براي خدا هم تنگ ميشود! بايد جايي ميساختيم، شبيه خانۀ شيشهاي ماهيها، که گاهي دل تنگمان را مثل ماهي قرمز لغزاني از تنگ سينه بيرون آوريم و هجرت کنيم به آبي زلالش!