حسين رو صدا كردن فقط به اسم صدا كردن نيست.
حسين حسين گفتن‌مون بايد طوري باشه که ثبات وآرامش و سكون، به روح‌مون و به زندگی‌مون بده،
به فكرمون نظم بده، به قلب‌مون جهت بده.
بايد نگاه‌مون، حرف زدن‌مون، شنوايی‌مون و زندگی‌مون با امام حسين‌ علیه السلام تطبيق كنه.
امام حسين‌ علیه السلام محتاج گريه ما نيست.
امام حسين‌ علیه السلام مي خواد ما پاك شيم، پاك زندگي كنيم، انسان باشيم.