با این همه اسماء روشن و امید دهنده دیگه چه توجيهي برای گرفتگي و نااميدي و دل مردگيمون هست؟

تو كريمي... يعني اون چيزي كه دادي پس نمي‌گيري. اونايي كه كسب كردم با قابليت كه كسب نكردم. اون وقتي هم كه مي‌دادي مي دونستي كه بي‌قابليتم. پس تضمين شده‌ست.

وقتي حس كني خودت كسب كردي ازت می‌گیرن ... ميگه پس خودت نگه دار ديگه!
اما وقتی داشته های خودت رو یافته‌های خودت ندونی مطمئن باش که كريم داده خود را نمي‌ستاند باز.

باید الطاف الهي رو تو زندگي درك كنيم و به رخش بكشيم... از هزار تا شكرا لله بالاتره. اگه بدونید درک نعمات الهی آدم رو به کجاها می‌رسونه...

شكرا لك الكريم... حمدا لك الكريم

اشاره